Bra start och avslut på dagen.

Kickade igång dagen med en härlig PW på 35 min. Lite frukost, dusch sedan iväg till jobb. Fick provköra P's nylackade Golf 3:a då han skulle kränga på sommardäck på fälgar och sedan skruva på dem på min bil. I detta ingick det tydligen en tvätt av bilen, medan hans bil blev fruktansvärt nerskitad av all kobajs på bonnavägarna från jobbet. Kör igenom en ale innan jag kommer på motorvägen, oxå jobbar jag ju på landet.. Så nu står det iaf inte Tessan där bak i skiten på min bil. Men tack ändå Essa för att du namngav min bil.
Jag for iväg till f&s efter jobb och körde mitt program i gymmet. Har ökat vikterna ngt, yeay.
P hade önskat sig en Hawai-pizza och det hämtade jag på väg hem från gymmet. Den "lilla" pizzan....NOT! Hade glömt hur stor en familjepizza är, och nix vi krängde inte hela.

IGÅR kom de kläder som jag beställde på Nelly och som jag hade tänkte haft i helgen. Men eftersom jag inte fick dem och ist köpte nya så har jag nu nya kläder inför denna helgens festligheter.

Sammanfattar denna dagen som en dag med bra början och avslut. Punkt slut!

/ Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0