Disträ

Det är så jag har känt mig idag. Vilken skillnad det är för mig att börja 6.45 lr 9.30. Det är såklart skönt att sluta innan 15, men jag var sååå mycket piggare igår när jag började 9.30 och slutade efter 17. Föredrar den senare tiden även om em och kvällen blir kortare, för jag orkar ändå göra med.

Nog tjatat, orkade inte köpa presenter inför helgens födelsedagskalaser. Men vid 20 tog mig i kragen och begav mig ut på en pw i ca 80 min. Lika bra att traska på eftersom jag ändå inte skulle orka göra ngt vettig hemma.

Sa ju igår att mitt namn i skiten på min bil tvättades bort av P igår. Men han tyckte nog ändå att mitt namn skulle stå på bilen, för se vad jag upptäckte när jag anlände till jobbet imorse..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0