Halvvägs..

Det känns som att jag har kommit halvvägs när det gäller bilen/bilarna. Köpte en vit golf 3:a som jag tidigare nämnt för att sälja min röda golf 4:a. Japp byter ner mig jag veeeet!!

Var precis på Carspect (nya bilprovningen) och besiktigade bilen, 4:an, som gick igenom utan anmärkningar. Nästa punkt i min plan är att tvätta och städa bilen för att sedan lägga ut den till försäljning på Blocket. I vår är alltså min tanke att tuffa runt i min lite mer skruttiga gluff (golf), med kassetspelare.... Wooow! Hörde ngt nytt idag, finns ett "kassettband" med sladd till iPhone så att man kan lyssna på dunka dunka. Kommer känna mig grymt kiff, lr så investerar jag i en ny stereo.

Var på friskis o tränade på gymmet igår. Solade även en stund eftersom brännan från Kap Verde är som bortblåst. :S baaad!
Vet ni vad, jag testade löpband för första gången igår. när jag joggade kände jag mig som huvudrollsinnehavaren i Bridget Jones dagbok, fantiserade om att jag skulle snubbla och trilla av löpbandet. Skrattade lite smått åt mig själv, men efteråt var jag nöjd. :)

Om 6 min öppnar Amnesty loppisen, sitter i regnet (i bilen) o väntar på att få komma in. Sist shoppade jag nostalgi-cd o inredningstidningar. Det sistnämnda har jag redan klippt sönder. Gör en inspirationspärm till huset/gården som vi någon gång kommer köpa. :D no hurry curry!!

Bild: Den vita golf 3:an med skänk som vi fyndade på loppis i somras. Skänken är numera vit. Endast en tazzel saknas.

/ Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0