Planka på Pio

I måndags när det var den 6:e feb firade jag o killen lite. Vi har vår 1 årsdag den 6 nov, eftersom det var det datumet som vi såg varandra för första gången och det hela inträffade på utestället Tre Hjärtan i Halmstad. Men sedan "dejtade" vi i 3 månader för att den 6:e feb säga officiellt att vi var ett par. Så det var nu detta vi firade i måndes. Jag hade bokat bord på resturang Pio i Halmstad där jag ville bjuda Pierre på deras välkända plankstek. Det blev även en liten karaff rödvin. Smakade utsökt! Vi promenerade in till stan o hem, vilket var mindre ljuvligt då temperaturen låg på ca -13.


För övrigt har jag arbetat min första hela vecka, och haft min första riktiga lediga helg. Helgen har var mysig, vi har umgåts med vänner och familj och idag blev det en söndagsutflykt.

Bilden nedan var det som vi bjöd svägerskan och svärmor på i fredagskväll.

/ Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0