Sunshine

Det har varit en trött o seg Tessan idag, för vi har tydligen infört en ny rutin i vardagen hemma hos oss. Denna vecka har jag blivit väckt av kisen Nova runt 3-snåret VARJE natt. Hon nosar mig då på näsan, hoppar sedan upp på byrån där jag har smink & smycken. Sedan väljer hon ut ngt där som hon puttar ner på golvet, i natt blev det två armband o igår vart d örhängen. Jag reser mig upp, lyfter ner Nova, springer på toa, in i köket kolla klockan o dricker vatten, kryper ner i sängen igen. Denna nya lilla rutin stör min nattsömn grymt mycket eftersom jag annars brukar sova som dn stock. I natt stängs dörren till sovrummet, återstår att se vad det ger för resultat.

Idag gick jag lite tidigare från jobber, körde inom stranden för en promenix, men oooj så blåsigt. Körde till Blå Änglen o lämnade in en svart säck med gamla kläder som jag har rensat ut. Sedan till friskis för att gymma o sola. Härlisch!

Mysigt att Sverige har fått en ny liten prinsessa idag, inväntar att få se bilder. :)

At home, funderar på att städa o baka panncakes men ooj så trött jag är.

Vet att det krånglar med att kommentera mina inlägg, vet tyvärr inte vad jag kan lr ska göra åt saken..

/ Kram Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0