Allra sista skoldagen....

....imorgon. Så härligt!! Den blir lång men intressant. Det är imorgon som vi kommer att opponera samt bli opponerade på, vilket innebär att vi har läst och ska ge respons på ett examensarbete och två klasskamrater har läst vårat arbete och ska ge respons till oss. Alltså berätta för oss vad de upplevde som intressant och vad vi skulle kunna utveckla och förbättra. Handledare och examinatorer ska sitta med och bedömma. Pirrigt!

På kvällen firar jag o 3 klasskompisar med middag på en fin och mysig resturang på stan.


Ikväll blir de träning med I, testa på kväll där varje pass kommer att vara i 25 min. Bra tillfälle att prova de pass man inte har testat. Kommer bli fyra pass så jag ska strax ladda med energi. :P
Måste cykla inom bibblan o hämta mitt USB-minne som vi glömde där förra veckan.

Nu är biljetterna till resan utskrivna, behöver växla pengar nån dag. Men nu ska jag ringa och kolla så våra visum är OK.


Tjoo! / Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0