Fixarväder!

Japp, efter en skön sovmorgon, en uppiggande dusch o en sen frukost ska jag nu fixa o trixa i lyan. Vi ska få en ny kyl/frys under dagen, i em blir d stan med mami o ikväll bjuder vi svärmor & svägerskan på kyckling chutney.

Btw, förra inlägget skulle publiceras igår för det var IGÅR som var sista skoldagen. Men det krånglade så det kom upp liiite sent, idag ist. :P

Vill ha nya våriga gardinlängder till kök o vardagsrum, se om jag hittar ngt på stan.

skulle förresten träna idag, men pga av fruktansvärd träningsvärk i heeela kroppen (även där jag knappt visste att det fanns muskler) så spar jag träningen till imorgon. OKEJ, det var en dålig ursäkt eftersom musklerna brukar må bättre av ännu lite mer träning o bättre stretchning.. men vädret lockar inte ut mig direkt. Räcker väl med en sväng på stan sen?!



Have a great day! / Tessan :)


Kommentarer
Postat av: stefanie

2012-01-21 @ 02:02:46
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: stefanie

haha vafan tessan!!! ja precis gina tricot! nova lilla fisen :) Åhh vad jag har det underbart i er lägenhet! :P

2012-01-21 @ 02:16:26
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0