Har det hänt?

Är det verkligen sista dagen på Högskolan som jag har upplevt idag?! Omg! Kan knappt förstå att jag har tillbringat 3,5 år där och att det nu är över. Nu får jag invänta betyg innan jag kan titulera mig som... ja du jag kan knappt benämna det.

Lärare för de tidigare skolåren med inriktning matematik & naturorienterade ämnen. Samt förskola, förskoleklass och fritidsverksamhet. Alltså behörig att arbeta med barn från 1-11 år.

Jippie! Vilken underbar framtid :D

När jag kom hem från opponeringen hängde en beställning från Nelly.com. Innehöll en ny bikini till semestern. Tur att den hann anlända :P

Varit nere i källaren o rotat fram min ubersnygga rosa resväska med adresslappen som jag har shoppat på en flygplats i London. Dax att packa för att se om vi klarar oss på en resväska.

Snart finmiddag på stan! :)

/ Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0