Hejja Hammers!!

Apu apu, nyvaken och yrvaken. Time for breakfast? Känns märkligt och lite ovant att sova dagtid, men jag jobbade vaken natt mellan 21-8 och eftersom jag var vaken som vanligt under dagen igår resulterade det i mer än ett dygns vaken tid.. Då bör man ta sig en lång tupplur för att kunna agera som en något normal människa. :O

Om en liten stund kommer min blivande man hem efter en kort arbetsvecka. Min plan är att vi ska smyga över till Ica Maxi för att införskaffa snacks o hårfärg till me.

Ikväll ska vi hejja på Halmstad Hammers i arenan tillsammans med vän. Middag är ej inplanerad eftersom jag har gjort storkok två kvällar i rad, så vi smuttar kanske på soppan som är färdiglagad.

Trevlig helg på er!

/ Tessan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0